Thursday, July 14, 2011

alkisah 32 minggu.

Last day at EPEMSB after 32 weeks. Aku macam tunggu saat2 ni, tapi at last rase sebak + sayu + nangis la jugak. tu lah org tua-tua dulu cakap,apa benda yang kau benci (tp aku takdelah benci tahap gaban kt company ni.) sekarang kau akan sayang. mula-mula masuk keje macam kool jelah kan.tp bila jam menunjukkan pukul 4,sebak tetibe.bila entah akan datang sini balik.T_T


At first masuk et operation punye office, cuak lah jugak bila orang duk cite pasal working culture dalam tu. Ramai staff laki n bla bla bla. yelah kan, aku pun jenis yang ala2 perempuan melayu terakhir (uweeekk,pengsan sekarang) tapi as time goes by.i <3 that place! bila datang keje takde mood sbb gaduh ngan BF, bad mood tu hilang bile dengar gelak2 garau operator2 n engineer2 kat situ.  for sure akan teringat King a.k.a Lamin, Be yg nyanyi lagu-ape-ntah-td-tp-syok-je-aku-layan, pok mat a.k.a Adlin Aman Ramli & ramai lg lah!Dalam manis ada pahit,dalam pahit ada masam, pelbagai rase yang akhirnye menjadi secebis memori. sampai ketemu lagi,kalian. :)

A picture tells 1000 stories. so,check this out,peeps!


mana aku?

"nanti balik dumoh,tunjuk ke ayoh gmbr ni."-zubir


kongsi gosip + cite +gelak ketawa = kaktee


kau jgn risau,markah kau baik punye aku bg!-sv aku la tu.

bye2 EPEMSB.

No comments:

Post a Comment