Friday, July 22, 2011

wedding wishes

hello!

a new trend sekarang apabila semakin ramai remaja2 yang kahwin awal.baguslah kan.kat UTP pun ada ceramah pasal kawen awal ni,"kahwin awal,sediakah aku?".kalau tanya aku,sah2 la belum kan. tapi macam rugi je termiss ceramah pasal benda ni. (time ada ceramah pasal kawen ni,laju je kan kau ni Amy.gatallll) bila bukak je facebook ramai je yg status da tukar. dari single jd in a relationship.lepas tu engaged to ........(taruk sendiri name tunang korang).tak lama lepas tu pulak married to ........ & lastly, widow (ni kes yang ku 'sangkakan panas smpai ke petang tp ribut petir di tengahari')tapi ade jugak kes yang tak kahwin dpn tok kadi pun,tup2 kt fb status sudah jadi married to ........kalau yang ni pulak, kes kahwin thru fb je.murah.xyah nak as kahwin dan duit hantaran bagai.aku jelah yang maintain status kat fb tu kot.

hari ini (22 Julai 2011) sorang lagi kawan aku kahwin. 
"SELAMAT PENGANTIN BARU,abdullah azhari".
even harini just majlis akad nikah dan majlis resepsi nya 5hb Sept, aku doakan semoga berkekalan sampai anak cucu.
perempuan di atas bukan lah tunang atau isterinya.harap maklum

apa yang bestnye pasal abdullah yang aku panggil Lah ni.mula2 kenal die,aku bajet tua drp aku.lepas 6 bulan berkawan barulah aku taw mamat ni umo 21 tahun and will be someone's husband.wahhh!! syok lah kawan ngan dia.sbb selalu puji aku.well,girls love compliment,oke! 

amy: weh,cube hang tgk die ni.sape lagi cun.aku ke die?
Lah: sah2 lah hang lagi cun dr die.
(HAHAHAHHAHA.aku xtaw la hang nak menipu aku ke hape.tp tq,bro!:D)

tak sangka Lah.cepatnye hang jadi laki orang.tahniah2..sekali lagi "SELAMAT PENGANTIN BARU" dan cepat lah dapat baby.i wanna be an auntie.:P
chalo!




No comments:

Post a Comment